جلسه ستاد اجرايي وقف جمعي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار شد.
           
به گزارش راسخون،  روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، جلسه ستاد اجرايي وقف جمعي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمين سيد اسماعيل حسيني مقدم مدير كل اوقاف و امور خيريه فارس در اين جلسه با اشاره به توزيع اوراق وقف جمعي در ماه مبارك رمضان گفت: در امر تبليغاتي و اطلاع رساني وقف جمعي، به تيمي خبره و گسترده در سراسر استان نيازمنديم. در اين تيم 2 هزار نفر رابط تبليغاتي در ارگان ها، ادارات، نهادها، اماكن مذهبي و بقاع متبركه شهرستان هاي استان فارس، توزيع اوراق وقف جمعي براي ساخت بيمارستان سرطان را براي مردم تبليغ و ترويج كنند تا همگان از اين فرصت مناسب و امر خير استفاده كنند.
 
مصطفي زائري مسئول كميته روابط عمومي وقف جمعي در اين جلسه از تدوين طرح ويژه تبليغاتي انتشار اوراق وقف جمعي خبر داد و افزود: اين طرح شامل يك بسته اطلاع رساني و تبليغاتي است كه هزينه هاي انتشار آن بسيار زياد است و همكاري اداره اوقاف و امور خيريه، مجمع خيرين تامين سلامت، دانشگاه علوم پزشكي و ساير نهادها و ارگان هاي استان را مي طلبد.
 
دكتر رامجردي رئيس مجمع خيرين تامين سلامت فارس در ادامه گفت: تبليغات در اين زمينه بايد در دو مرحله انجام شود. در مرحله نخست اطلاع رساني عمومي و آماده سازي اذهان جامعه صورت پذيرد كه براي اين امر بايد از ظرفيت هاي خبري رسانه هاي استان از جمله صدا و سيماي مركز فارس، پايگاه نماز جمعه و نقش به سزاي ائمه جمعه در شهرستان ها استفاده كرد.
 
وي افزود: همچنين در مرحله دوم كه اطلاع رساني عملياتي است به طور گسترده مردم را از نحوه توزيع و خريد اوراق آگاه كنيم.
 
دكتر ايمانيه رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اشاره به مصادف بودن اين امر خير با ماه مبارك رمضان اظهار داشت: از فرصت ماه مبارك رمضان بايد به بهترين نحو استفاده كرد. به ويژه نقش به سزاي مساجد، روحانيون و مبلغين علوم ديني در ارتباط مستقيم با مردم را در اين ماه مبارك در نظر بگيريم.
 
ايمانيه بر همكاري همه ادارات با اداره اوقاف فارس در تبليغ اين امر مهم تاكيد كرد و گفت: بايد اهميت اين كار خير براي مردم تبيين گردد. تا با آگاه سازي مردم و جامعه، شاهد استقبال مردم از طرح وقف جمعي و مشاركت در ساخت بيمارستان تخصصي جنوب كشور باشيم.
 
لازم به ذكر است، اوراق وقف جمعي به منظور ساخت و تجهيز بزرگترين مركز تخصصي سرطان كشور در نيمه دوم ماه مبارك رمضان در سراسر استان توزيع مي شود.
/2759/